Vierzon.... of eigenlijk ook niet....

24 juni 2023 - Aubigny-sur-Nère, Frankrijk

De dag begonnen zoals bijna elke dag. We gaan boodschappen doen en hebben nog geen plannen voor de rest van de dag.

Na de koffie besluiten we eerst een rondje om het meer te lopen waar we uitzicht op hebben vanuit de caravan.

20230624_115124

20230623_151139

We gaan lunchen en besluiten naar Vierzon te gaan in de verwachting een karakteristieke stad  te bezoeken. Mooi niet dus, wat een saaie stad.... Wel zon, maar geen vier....... We rijden er snel doorheen en besluiten in een soort van zigzag route weer op de camping aan te gaan.

Tussendoor komen we nog een paar fotogeniek gebouwen tegen. Dat leggen we dan maar vast.

Eerst komen we bij één van de toegangen tot het Kasteel van Vouzeron. Moet een prachtig kasteel zijn, van welke weg dan ook is hij niet zichtbaar...

IMG_0779

Dan komen we door het plaatsje Vouzeron zelf waar dit kerkje staat.

20230624_150118

We maken de zigzagroute naar de camping minder zigzag. Het is 29 graden en we zijn nu wel lang genoeg onderweg.

Eenmaal op de camping duiken we in de koelkast voor wat kouds te drinken en maken we ons klaar voor het avondeten. We hebben ons helemaal aangepast aan de Franse tijden, dus eten we laat.

20230624_192609

Na het avondeten loop ik nog een stukje naar het meer voor een paar foto's in het 'gouden uur'.

IMG_0787

IMG_0785

Het was weer een mooie dag. Nu nog even snel mijn blogje schrijven......

1. Theo:
    24 juni 2023
    Prachtfotos tijdens het gouden uur. 's Morgens héél vroeg is ook zo'n moment!
  2. Bas:
    25 juni 2023
    Leuke foto's en een mooie camping, leuk om zo jullie reis te volgen.😀