Rustdag...

25 juni 2023 - Aubigny-sur-Nère, Frankrijk

Vandaag een rustdag immers morgen gaan we weer verder.

We moesten toch nog even naar de supermarkt vanmorgen. De hoeveelheid Ice Tea die we nog hadden zou zeer waarschijnlijk niet voldoende zijn bij 30 graden. Bier wel, al had ik de Kronenbourg inmiddels ingeruild voor Leffe. Zit iets meer smaak aan en lest de dorst net zo goed.....

Ik had tijdens één van onze tours een bordje met Aerodrome gezien vlak bij de plaats waar we kamperen. We besluiten hier nog even langs te gaan in de hoop enige activiteiten te zien. En zo komen we bij Aéroclub sur Nère.

Hier treffen we niets van activiteiten aan en het is langs het vliegveldje sidderend heet. We vervolgen ons ritje en met een omweggetje gaan we nog langs de Carrefour om de auto af te tanken voor morgen. We gaan nu in één streep naar de camping.

Inmiddels is het 31 graden, zeg maar gerust heet.

We doen rustig aan en genieten nog even van het uitzicht voor de caravan.

20230625_12191320230625_121908

20230625_121902

Best ruim plekje hè.....?

Ondanks de warmte ruimen we alvast wat spullen op. Alleen de luifel laten we nog staan tot zonsondergang anders hebben we geen schaduw meer. En met deze zon en temperaturen zit je daar maar wat graag in.

Morgen trekken we weer verder. De bedoeling is om naar Ardennen Camping Bertrix in België af te reizen. Met de caravan en tussenstops rekenen we op 6 uur reistijd, dus vroeg op. De bedoeling is rond de klok van 08:00 uur morgen te vertrekken.