Camping des Étangs

20 juni 2023 - Aubigny-sur-Nère, Frankrijk

Voor ik begin met deze blog eerst wat teksten redigeren uit mijn 2 voorgaande blogs. Het was zo bleek achteraf geen goed idee 's avonds laat een blog te schrijven. Ik was vermoeid en had ook al 2 Kronebourg biertjes op. De scherpte was er af.... haha....

Dan nu vandaag..... De wekker gezet om 06:30 uur omdat we immers voor de middag op Camping des Étangs willen aankomen. Dat is ons ruimschoots gelukt.

We zijn om precies 08:00 uur vertrokken en kwamen op deze camping aan om 10:40 uur inclusief een koffiestop. In totaal hebben we vandaag 201 kilometer gereden.

20230620_144519

We worden zeer gastvrij ontvangen door de gastheer in een gezellig ingerichte receptie. We converseren in het Engels, dat gaat voor beide kanten het beste.

Of we een zonnige plek willen? Jawel hoor. Of we uitzicht op het meer willen? Jawel hoor. Of we een grote plek willen?. Hoeft niet persé, maar als die beschikbaar is graag. Hoelang of we willen blijven? We willen wel 6 nachten blijven als dat kan. Of we een plaats van 300 vierkante meter groot genoeg vinden? Zo groot......? Uhhh, ja graag.

20230620_114148

En zo kregen we de grootste plek van de camping voor ons helemaal alleen. Tijdens het plaatsen van de caravan komt de gastheer langs. Of het allemaal lukt en de aangewezen plek goed is..... Jazeker wel!

Inmiddels heeft het geregend en op moment van schrijven schijnt de zon weer.

Er is een redelijk nieuw sanitairgebouw en een oud sanitair gebouw. We kijken vanuit de caravan op het oude sanitairgebouw. De camping is niet groot er staan verschillende chalets.

20230620_112644

Deze camping is onze voorlopige verblijfplaats.

Wordt vervolgd.....

1. Pa/Ma:
    20 juni 2023
    De naam van deze camping klinkt me bekend. Voor zover mijn herinneringen teruggaan hebben wij daar ook wel eens gestaan.
  2. P.havens:
    20 juni 2023
    Leuk dat julle zo goed ontvangen zijn en een mooie plaats hier kun je het wel uithouden en goede reis gehad veel plezier en tot schrijfs.bep en piet.
  3. Mirel:
    20 juni 2023
    En het uitzicht op het meer? Ziet er heerlijk rustig uit op de camping, mooie plek om de omgeving te verkennen, die is heel mooi!
  4. Nico:
    20 juni 2023
    Morgen krijg je ons uitzicht op het meer 😉

Idd mooi hier weten we uit een ver verleden. We gaan kijken wat we ons nog kunnen herinneren.