Plaknacht

29 juni 2024 - Baveno, Italië

Vannacht was de minimum temperatuur buiten dik 20 graden, binnen in de caravan was het nog warmer ondanks alles open. We hebben slecht, en ik heel slecht geslapen en heb het nog 04:00 uur zien worden.

Tussendoor loop ik nog maar even naar het meer, er wordt ergens aan de overkant vuurwerk afgestoken. Heel mooi, maar heb het niet kunnen vastleggen. Wel heb ik nog een paar andere foto's gemaakt vanaf het campingstrandje.

20240628_23433220240628_23440620240628_234209

In de vooravond hadden we ook nog even het buiten de camping gelegen restaurant, welke onderdeel uitmaakt van het restaurant van de camping, opgezocht waar ze ook heerlijke ijsjes verkopen.

20240629_12145820240629_121218,

Maar goed, na een plaknacht was ik alweer vroeg wakker, half 8 en Pertra volgde al snel daarna, het was te warm om nog in bed te blijven.

Terwijl ik dit blog schrijf om 21:00 uur is het nog ruim 25 graden en broeierig warm. Het is zwaar bewolkt en af en toe vallen er een paar druppels zonder enige verkoeling te geven.

We zijn vandaag op de camping gebleven en hebben alvast een camping opgezocht in Frankrijk waar we maandag voor een paar dagen heengaan. We hebben er één gevonden en online gereserveerd, waarover later meer. Tevens heb ik de route alvast uitgezet en op de ANWB kaarten gemarkeerd.

Het is een rare dag wat temperatuur en neerslag betreft. Op het ene moment denk je dat het af begint te koelen, met dezelfde vaart is het weer broeierig warm. Zo denk je dat het gaat regenen, er vallen enkele druppels regen en zo is het weer droog terwijl serieus donkere wolken aan ons voorbij trekken. Een enkele onweersklap daargelaten gebeurt er wat neerslag betreft helemaal niets.

Onze Franse overburen pakken de voortent op voorhand ook maar in, al moet eerst alles hiervoor naar buiten.....

20240629_103848

We grappen op het pad dat de rommelmarkt elk moment kan beginnen.

Voor vanavond hadden we nog 1 keer een BBQ op de planning staan en zo geschiede. Lekker, maar niet teveel gegeten en de Cadac kan morgen voorlopig weer worden opgeruimd tot ons volgende campingbezoek in Frankrijk.

20240629_184932IMG-20240629-WA0004

Morgen misschien nog een laatste blog uit Italië, zo niet dan komt die uit Frankrijk.

1. Theo:
    29 juni 2024
    Via Frankrijk terug? Hoe rij je dan?
  2. Theo:
    29 juni 2024
    Ik zie nu dat jullie huidige locatie Rotterdam is.... huh?
  3. Nico:
    29 juni 2024
    Ik begrijp ook niet waarom dat niet goed gaat, heb het aangepast 😃

Jouw reactie